مای سانگ

وبلاگ مای سانگ

مای سانگ

وبلاگ مای سانگ

آینده طراحی لوگو چگونه خواهد بود؟

چند سال پیش، بیش از یک شرکت طراحی گرافیک پیش‌بینی می‌کردند که اهمیت طراحی لوگو به طور مداوم افزایش می‌یابد، زیرا برندسازی برای رشد یک استارت‌آپ حیاتی‌تر می‌شود. در جهانی که منحصر به فرد بودن و "فقط خودت باش!" با رویکردی بیش از هر زمان دیگری، طبیعی است که روند طراحی لوگو را منعکس کننده همان نگرش بدانیم. به هر حال، لوگوها شناسه یک نام تجاری هستند، تنها مهمترین بخش برندسازی زمانی که صحبت از پر کردن شکاف بین مصرف کننده و شرکت می شود.

بنابراین، در حالی که جای تعجب نیست که استودیوهای طراحی گرافیکی که در طراحی لوگو تخصص دارند اهمیت لوگو را ارتقا دهند، برای کارآفرینان با انگشت روی نبض نیز بدیهی است که اغراق بر اهمیت لوگوها تقریبا غیرممکن است.
به غیر از یک پیش‌بینی عمومی مبنی بر اینکه آرم‌ها همچنان یک دغدغه حیاتی برای کارآفرینان خواهند بود، چه روندها و تحولاتی را باید منتظر باشیم؟ در اینجا چهار مورد از بهترین انتخاب های من برای طراحی لوگو در سال آینده آورده شده است.

مینیمالیسم
این ممکن است یک پیش‌بینی ساده به نظر برسد - شاید حتی در حد حداقلی، اگر شما رانش من را بگیرید - و تصور تحقق آن دشوار نیست. من روند رو به رشدی به سمت مینیمالیسم در بسیاری از زمینه های برندسازی دیده ام. سخت نیست که بفهمیم چرا؛ هر چه یک لوگو بسیار ساده تر باشد، هم تکرار و هم به خاطر سپردن آن آسان تر است.

ایجاد لوگوهای مینیمالیستی آسان به نظر می رسد، اما این می تواند فریبنده باشد. ممکن است یک طراح ماهر یا ابزار سازنده لوگو چندین بار تکرار شود تا چیزی را به دست بیاورد که به خانه برسد.

و با توجه به اینکه همه چیز امروز چقدر طاقت فرسا به نظر می رسد، استفاده از برندهای مجلل و پیچیده در ترکیب می تواند غیرمعمول باشد.

لوگوهای مینیمالیستی برای همه کار نمی کنند، اما به عنوان یک قاعده کلی، من دیده ام که یک لوگوی ساده و کنده شده احتمالاً برای اکثر مشاغل مؤثر است. برای هر چیز دیگری، ما سه گرایش برتر دیگر را داریم که مینیمالیسم را از آب بیرون می‌کشند.
لوگوموشن
من خیلی هیجان زده هستم که ببینم این یکی به کجا می رود. طرح‌های لوگوموشن یا آرم‌هایی که شامل اجزای متحرک یا متحرک هستند، گام طبیعی بعدی جامعه‌ای هستند که شیفته ویدیوها هستند. توجه ما به چیزهایی جلب می شود که حرکت می کنند. به همین سادگی است.

لوگویی را با پرچمی در حال اهتزاز در نسیم تصور کنید. لوگویی با گرافیک لامپ که به آرامی روشن می شود و دوباره تاریک می شود. لوگویی با شیری که غرش می کند - صبر کنید، MGM قبلاً آن را پوشش داده است.

البته طرح‌های لوگوموشن برای چاپ عملی نیستند، اما چه کسی دیگر از چاپ استفاده می‌کند؟ به خصوص در دنیای کسب و کار، همه ما در مورد دیجیتالی کردن بازاریابی و ارتباطات خود هستیم، پس چرا برندسازی خود را انجام ندهیم؟ لوگوهای لوگوموشن پاسخ کاملی به این سوال هستند که "چگونه مردم را دوباره به لوگوی خود علاقه مند کنم؟" من مطمئناً فکر می کنم که در آینده شاهد این موارد بیشتر خواهیم بود.

تغییرات موضوعی
باید اعتراف کنم، اگر کسی از من بخواهد که هم برای این روند و هم برای روند بعدی مثالی بیاورم، احتمالاً به گوگل اشاره خواهم کرد. حقیقت این است که گوگل مهمترین و شناخته شده ترین نمونه از هر دوی این روندها است. این به این دلیل است که این روندها به هم مرتبط هستند، اگرچه یکسان نیستند.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.